2012/03/07

Az első napsütéses hétvége

A hétvégén szuper napsütéses idő volt, amit ki is használtunk és elruccantunk Szentendrére. Mindketten nagyon szeretjük ezt a várost, ráadásul közel is van hozzánk. Két éve, amikor tervezgettük az esküvőnket, még lehetséges helyszínként is szerepelt, de aztán "logisztikai okok miatt" mégsem itt tartottuk. Gyerekkoromból több emlékképem is van az óvárosról,mivel keramikus nagybátyám termékeit egy ottani kis üzletben is árulták,az áruterítések alkalmával pedig engem is többször magával vitt. Ahányszor ott járok,minden alkalommal magával ragad a város hangulata, a macskaköves utcák, a kézműves áruk és a hangulatos kis kávézók, egyszerűen nem tudom megunni.
Ez alkalommal sem maradt el az élmény!:)


Színes házak

Neonreklám

A Szamos Cukrászdában kávéztunk, ami múzeumként is üzemel.

Trüffeltorta. Nem vagyok valami édesszájú, de isteni volt!:)

Régi képek a falon.

Nagyon édes.:)

Party animal-Haláli!:))

Templomtér

Ez vagyok én.:)

Karácsonyi bolt és múzeum 

Teljesen ledöbbentem, mikor beléptem az üzletbe. A különböző stílusban feldíszített karácsonyfák és a több száz fajta, színenként szortírozott üveg karácsonyfadísz látványa elképesztő volt. Ezidáig csak külföldön láttam ennyire stílusos boltot, jó tudni, hogy itthon is van már ilyen. Egy kicsit azért furán éreztem magam, mert akármennyire is karácsonyfüggő vagyok, a tavaszi napsütésben képtelen vagyok karácsonyfadíszt venni (valószínűleg sokan nem így vannak ezzel, másképpen nem lenne rá igény).:) A bolt végében megtalálható volt pár húsvéti dísz is, de nekem ezek nem nyerték el a tetszésemet, mivel kicsit karácsonyi beütésük volt ezeknek is. A lényeg, hogy ide biztos, hogy betérek a karácsonyi beszerzőkörutam során.:)

Herend-Csak mert innen származom.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése