2011/04/06

Sikerélmény

Már régóta keresem azt a szobanövényt ami mellettem megél, illetve lakásunk északkeleti fekvését is szereti. Az elmúlt két év során több növényem is feladta a küzdelmet a helyi viszonyokkal szemben, én pedig egyre elkeseredettebb lettem, miszerint hogyan állnék készen egy gyerkőc felnevelésére, ha egy virágot sem tudok életben tartani, kivéve a kaktuszokat.Kolléganőm azzal próbált vígasztalni, hogy léteznek zöld és barna kezű emberek, így valószínűleg én az utóbbiba tartozok, és nem vagyok egyedül,ő is így van ezzel.
Ez engem nem hagyott nyugodni, nem akartam 'feladni', így megvettem életem első orchideáját, mely most már társra lelt egy kedves barátnőmnek köszönhetően. Úgy tűnik, az orchideának kedveznek a körülmények, ugyanis mindkettő él és virul,sorra hozzák gyönyörű virágaikat.

Íme a szépségek:


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése